Måndag

Igår var det måndag.. och då var jag på stan med ellen o alex.. vi kollade väl mest runt.. dem shoppade men ja hittade inget ;P.. vet va ja vill ha, men hitta ej de =) .. får se om ja hittar de senare i veckan om ja knallar runt på stan.. iaf.. sen blev de hungriga och då passa ja på att gå hem o byta om eftersom ja inte alls var hungrig.. onödigt att äta om man ej är hungrig :) ..

iaf på kvällen blev det bio... Flickan som lekte med elden... hur bra som helst!! dem som ej sett den måste se den, om man sett första filmen.. grymt bra.. två timmar lång, men de va den värd.. var spännande hela filmen ut, från början till slut... :D

sen kom jag hem.. spela lite fifa, och sen kom kosar och tog över.. haha.. vi spela match.. gick väl sådär... hahaha han vann 4 - 1 .. fast de kunde man nästan räkna ut.. får typ träna o träna så ja vinner nästa gång :D ..

sen åkte han hem, då satt ja inne på mitt café på fb.. haha sen däcka jaaag :D

Idag vaknade jag skapligt.. får se vad som händer.. e sugen på att gå o sola, så de kanske det blir :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0