Mys hos kusin.

Igår var jag och kusin på stan en stund, jag köpte en tröja. som me like.. den e fiin ;D .. sen åkte vi och sola sen åkte vi hem till henne..

Hos henne såg vi på fotbollen, det blev en besvikelse att vi förlora, men livet går vidare ;P efter kolla vi på lite humor, sen blev de bedtime stories.. den va faktsikt helt okej.. rätt bra :)

sen somna vi..


Idag vaknade jag runt halv tolv. inte så skönt, eftersom att ja vaknade helt täppt i näsan. anledningen är att jag är allergisk mot katter och hon har massa katter.. problemet är att jag älskar katter och kan inte stå emot och gosa med dem.

iaf nu är jag hemma, ska snart äta sen blir det att cykla över till syrran :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0