SOLAAA E SKÖÖNT :D

Som jag skrev igår var jag grymt sugen på att sola igår.. och sagt och gjort.. igår gcik jag till stan med lillebror sen följde han med mig och sola.. de va såå jevlaaaaa sköööööönt :D älskar att sola.. ska bli bruun.. de e så fint och fräccht att vara lite brun tycker jag.. vem vill vara likblek liksom?!

iaf sen kom kosar.. vi spelade fifa, poker, pratade, film, åt.. haha allt..

idag vaknade vi typ halv 3.. snacka om latmaskar.. haha.. iaf vi åt frukost.. såg på tv och latade..sen gick han hem.. då gick ja o handla..

när jag var och handla kände ja verkligen hur kallt och så mörkt det börjar bli nu.. hatar mörker och hatar kyla.. USCH !!!

Nu ska jag fortsätta att se på efterlyst, sen blir det fiilm.. see yah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0