Weekend..

I fredags fyllde jag år.. det blev en bra dag faktiskt. tog de lugnt på morgonen.. sen städa och duscha och sådär.. sen kom Jenny.. hon hjälpte mig fixa hår o sminka mig och sådär.. så sköönt.. och så gjorde vi tårtaaaa ;D .. som bleev god!!!..  iaf.. TACK FÖR ALLA PRESENTER :D jätttefiiinaaa

Sen vad har jag mer gjort? har varit med jenny.. och vi rökte vattenpipa och sådär.. kolla film.. haha.. och sen har ja varit med kosar .. spelat kort hela natten typ och sådär.. sen idag har jag varit på tuna med jenny.. vi shoppa lite.. och sen kom kosar och S .. :) .. sen fick vi skjuts hem.. jag och jenny spela ps2.. :D kul kul..

haha sen kom kosar... hela familjen, faster, jenny och virre åt pizza från american.. skiiit gotttt :D:D

hahahah förrresten.. hur omogen får man vara? snälla.. hur omogen e man inte om man frågar om nån vill ha kuk i halsen när man hostar som en tok? hur omoget är det inte att kasta mat på en man inte känner ? små pojkarna på målet, ni får växa upp :)

Har haft en bra heeeelg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0