ÄLSKAR ATT ÅKA BIL I MÖRKRET :D

igår som sagt följde jag med min moster och hämta Jenny i Arlanda.. fyfasen som jag saknat henne. när jag såg henne kunde inte sluta le.. hahaha sötnos.. haha..

iaf på vägen dit så blev vi lite vilse.. Dj's gps fungerade inte som den skulle. mitt i en rondell i uppsala skriker den att vi e framme.. hahahahaha... så ja o niklas fick typ ta upp våra Gps:er i mobilen och skrika vart vi e.. haha.. iaf till slut hittade vi fram.. haha..

på vägen hem berätta jenny allllt om norge.. hahaha.. låter som hon haft de kul.. men ja vet att hon saknat oss lika mycket som vi saknat henne.. haha.. :D

kan bara säga att jag verkligen älskar att åka bil på kvällen när de e mörkt.. tycker de e mysigt :$ haha .. när man ser stjärnorna och sådääär ;P

Iaf.. Idag vaknade jag rätt tidigt, men låg kvar i sängen för att det älskar jag.. muhaha.. har städat mamis rum, mitt rum, tagit bort tvätten, duscha , gjrot inpackning.. och nu sitter jag här..

men nu ska ja fixa ngt att kääka.. see yah babes ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0