Efterlyst med bror.

Nu har jag precis sett efterlyst och duschat..

Tänkte på det när jag såg efterlyst.. hur kan man vara så jävla idiotiskt? hur är man en sån dum människa? har man ingen gärna eller.?..

idag i dagens program visade de om den 15 åriga flickan som 16åringarna dödat.. fyfan säger jag bara.. tror inte ens de inser vad de gjort.. fyfan assåå. har inga ord för va ja tycker om dem!

och så va de någon som hade dödat sin syster.. HUR FAN TÄNKER MAN? Ärligt.. sin egen syster? döda? Shiiit.. ja skulle inte ens tänka tanken av att slå min syster.. och så går folk och dödar.. fyfan säger jag.. FYFAN!!!!..

Det är tragiskt hur folk går rnt och dödar och hotar folk sådär bara, som allt bara är en lek för dem..

Någon som med såg efterlyst idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0