En hel vecka i kort beskrivning..

Kommer ej ihåg vad jag gjorde vilken dag .. men denna vecka har jag varit med kosar väldigt mycket.. han har sovit här typ 2-3 nätter.. vi har gått prommenad, film och nördat framför poker.. han e så dålig för han förlorar bara.. haha..

sen i torsdag och fredag var jag med jessie i skolan..  de va ganska segt att vakna halv sju, men vad gör man inte för henne.. haha.. hennes klass e rätt så respektlös.. men de funkar väl.. överlevde iaf ;P .. 

igår var jag med brushaan min.. vi åkte till parken zoo, gratis inträde.. tur tur :p haha.. vi kollade på djuren och sådär.. och sen åt vi på corner.. gottt gottt..

vi satte oss på strömsholmen ett tag, sen fick vi en idé om att åka till ellen och se film, så de gjorde vi ;P ..
de blev tre filmer.. dem va braaa faktiskt.. :D spec första och andra.. haha :D elr hur flickor?

Idag e det söndag och veckan är slut.. kosar sov över.. han har bara nördat framför poker hela morgonen och nu sitter jag här och väntar på maten.. får se vad som händer sen.. ska nog ta det lugnt, eftersom att de e en jobbar vecka som väntar .. 


Här kommer massa bilder från hela veckan.

   

  

  

          



Kommentarer
Postat av: a '

alla filmerna var bra men du drog 20 min innan slutet. :)

2009-09-20 @ 17:35:34
Postat av: Anonym

Svar a': hehe jo men ja gillade skarpt de två första :D

2009-09-20 @ 20:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0