Helgen..

Nu kankse de e dags att skriva om helgen.. haha bättre sent än aldrig, eller hur jag ska uttrycka mig..

fredag kom brushaaan hit efter jag jobbat.. kevin va här, moster och alla så de va fullt hus.. haha..
vi va bara i mitt rum och tog de lugnt, sen gick vi till lidl och shoppade massa smått och gott för en härlig myskväll.. det blev Wallander. Det är tur att vi båda älskar wallander filmerna, annars brukar de va svårt att hitta folk som gillar svenska filmer..

I lördags vaknade vi ganska tidigt.. de va partyy time.. vi vaknade valde ut kläder och smink och allt.. hahaha.. iaf sen frukost.. sen blev de segt.. vi fastna på farmville.. hahaha på facebook.. nördar som vi e.. haha
vi börja fixa oss och sådär.sen blev de att åka till min kusin för att fira jessie o moster.. grattis gratttis.. sen blev det förfest nere på stan.. haha.. två tequila.. vi filma också.. hahaha de va sjukt kul.. hahaha.. spec ku att de va första gången för oss båda :).. haha.. senare bar de åt till stenby där festen var.. de va inte så mycke folk där, men vi hade det trevliigt.. :) .. spelade, dansa, drack, snackade och sådär :) ..

Senare drog vi på en annan "fest" och där va de inte lika kul :p..

Men ja kan sluta med att säga såhär: Tequilan tog slut. Mintun va grymt stark, Vissa kunde ej stå och jag och Alex mådde rätt bra :D haha

I söndags blev det en seeeeg morgon.. hahaha men va ska man förväntas sig.. iaf.. runt 4 åkte vi till brushaaans kusin för att fira henne tror jag de va ?! =) .. och sådär.. god fika.. haha moffff.. söt hund..

Jag vill bara säga att jag älskar brushaaans små syskon.. GRYMT söta... PUSS PÅ DEM :D


TACK BRUSHAAN FÖR EN HUR KUL HELG SOM HELST.. PUSSS PÅ DIIG ;D


 

Bilderna är tagna från brushaans mobil,
pga mobilen ( som mina bilder e i ) går ej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0