Idag är det ingen vanlig dag..

nej för idag är det Jessie's födelsedag.. GRATTIS BABE <3333
Nu är du äntligen en tonåring.. hahaha ;P

idag var det meningen att jag skulle städat, men så blev det inte.. Jessie ringer mig och ber mig växla ut pengar åt henne, eftersom man måste vara över 15 år.. haha.. så vi gick till stan fixade de, sen gick vi o fixa fika.. en kärring som satt bredvid osss frågade va klockan va, så ja svarade snällt att klockan var 20 över 2.. fick ett helt otrevligt MHMMM tillbaka,... haha så börja hon fråga ut oss, o ba var har ni köpt de där.. va kosta de.. och såå :S hahaha.. hon måste trott hon blev vår vän elr ngt..

iaf... vi gick runt lite på stan.. sen gick vi hemmåt.. stannade på ica nyfors för att köpa folie.. ahaha.. i kön står de en kille bakom jessie..från ingenstans han tar sitt kakpaket och puttar fram jessie med de.. sen hon ba sofia... ja ba kolla sen direkt mina ögon gick rakt upp till hennes huvud där han nu har kakpaketet.. hahahaha.. helt sjuuuk..

när vi va hemma rökte vi vattenpipa.. körsbärs smak.. den va rätt najjs.. länge sen man rökte på.. eller asså rökte vattenpipa .. aa ni förståår..

haha nu sitter jag bara här och e helt överspänd.. klcokan åtta är det idol.. halv 9 va de nån debatt som min kompis skulle prata om nåting om pappor som ammar.. ÄCKLIGT.. och sen nio.. vet ni vad de e då?? ANDRA AVENYN!! ÄLSKAR .. och som jag har längtat :D


ÄLSAR DENNA SERIIIE :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0