idag har jag varit duktig..

Att vakna tidigt är något jag varken är bra på eller tycker om, men att vakna tidigt för min mammas skull kändes bra. Idag har jag hjälp mamma min med att tvätta hela morgonen.. efter det handla vi så hjälpte jag till med maten.. att hjälpa till hemma är faktiskt roligt..

Mitt rum är superfint nu när jag fixat det.. ni som ej sett det än borde komma och kolla.. hihi.. mycket finare nu..s er större ut och sådär..

klippt topparna idag med, något som behövdes.. och plockade ögonbrynen.. haha..

Runt halv åtta ska jag följa med min moster och hämta min kusiiiin vid arlanda.. guu som jag har saknat henne. hon har vairt borta i två veckor, men de känns som  4 månader.. haha :/ .. men iaf..

förresten idag köpte jag ett helt flak med energi dryck :$ haha såg att min bror hade de då blev jag så sugen så jag köpte ett flak .. haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0