Ljus e de finaste jag vet.

hej och hopp gummisnopp..
idag hade jag en del planer, men planer blir aldrig som man tänkt sig.. och inte så denna gång ..

idag har jag därför köpt en ny spegel, gardiner och sådär.. och sen har köpt massa ljuus. jag verkligen älskar ljuus.. de e så mysigt och så vackert med ljuuus :D .. i alla storlekar och alla former ;)

haha iaf.. sen fick jag en bokhylla av min faster.. tack tack..

så idag har jag möblerat om i mitt rum och städat.. ska köpa nya ramar och en ny byrålåda eller liknande och ett överkast.. :) ..

De e typ vad jag har gjort idag.. eller kevin vad här idag.. han e för söt..

Han tvättar sig för fullt i håret med tvål och vatten.. När han är klar springer han runt och säger att han är så snygg... och sen frågade jag honom varför han har tvål i håret,, vet ni vad han svarar? Joo att man BARA är cool om man har tvål i håret.. hahaha.. han är för söt den killen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0