No answer to my coments?

Medan jag sitter här kan jag säga att jag inte kan svara på mina kommmmentarer som jag fått... =/ .. kan läsa dem, genom att gå in på blogg.. men kan inte svara dem.. suck..

Men men.. så e mitt huvud helt fucked up.. för många tokstoollar.. hahaha.. Spec han den där störda.. hahaha.. aa iofs så vet ni inte vem jag menar när jag säger störda, men jag tycker om att säga att han e störd, de känns bra.. hahaha.. aprå på trollen så kom människan in på msn nu ... *BLOCK*

Höhö.. imorgon blir det nog banken och sen köpa linne och kolla ny mobil ;D.. måste verkligen ha en ny mobil.. eller måste inte men jag skulle hemskt gärna vilja ha en.. någon som har förslag på en mobil till mig ? (A)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0