Shopping idag igen :$

Det blev inte att träffa brushaan igår.. det blev för sent.. men vi ska ses imorgon istället så vi missar inget :)

Idag kom Maria och hämtade mig, med Sandra i släppet.. haha.. vi åkte ned till stan och shoppade loss.. köpte två linnen från Gina, Ett vitt och ett grått.. dem är sjukt sköööna.. älskar dem.. har nu typ 4-5 st ;) olika färger såklart.. och sen gick vi in på bikbok.. jeansleggings för 99 kr.. :S snacka om ett bra köp... på gina kostar dem 199 för ett par.. här får du två för 179 .. va säger man.. haha.. plus dem e mycket skönare på bikbok tycker jag... lite stela på gina.. men de kanske bara e ja som tycker de ;P

Iaf sen åkte vi hem.. jag köpte en singstar cd med lite frächa låtar som jag och mami invigde.. haha vi sjöng så vi väckte de döda.. haha skämt o sidoo.. vi e ett väldigt bra team.. haha.. haha.. efter några sånger blev de mat.. och sen kom jenny..

vi åkte och sola.. ÄLSKAR ATT SOLA.. guuu de va länge sen... och de va såå sköönt.. höll på att somna.. när de e fem minuter kvar så orkar ja ej vänta på att de ska ta slut men sen när de e typ 2 minuter kvar får ja alltid sån ångest.. hahaha .. helt sjuukt.. men iaf.. blev ej så brun än, men de kommer efter några gånger..

Sen åkte vi till Tuna park.. jenny köpte jacka, byxor.. jessica köpte byxor, tröja.. och sådär.. ja shoppade ingenting då, fast ja blev hur sugen som helst.. haha .. men ja höll mig.. bra bra fia :D hahaha..

Vi åt sedan på corner.. moffisar.. hahaha.. älskar dippen.. Corner e något som vi har här i E-tuna, för er som ej bor här vill ja bara säga att de har världens godaste dipp :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0