Shopping igår da..

Sitter nyduschad och tänker vad jag ska hitta på för skoj idag..

Igår var jag på stan med Sandra och Kevin och shoppade.. Hittade massa småplock och lite kläder, de va naaajs.. syrran och kevin hittade också en del.. hehe.. efter åkte vi hem till dem för att fika lite.. fast jag satt mest vid datorn och prata med massa spännande människor.. höhö..


Neee under tiden jag skrivit här har jag inte kommit på vad som händer idag, men det kommer väl..

 


Har jag inte ett av de finaste ögat du någonsin sett ;) ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

bara åsgäa till om du vill ses vetuuu

2009-09-01 @ 12:37:30
Postat av: a '

mina ögon är finare ;) mAhahahahahaha

2009-09-01 @ 14:51:06
URL: http://astfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0