Sitter hos syrran..

shuhuu sitter här hos syrran så jag passar på att skriva lite..

igår gick jag och hämta kevin på hans dagis runt halv två.. vi åkte ned på stan för att möta emma och ellen.. vi fikade.. gick jättebra.. o gott va de också.. haha sen gick vi runt på stan ett tag..

sen åkte jag kevin och jenny hem till oss.. vi handla och så bakade vi.. najs najs.. vi bakade chokladrutor.. ;) MUMS ! muhaha.. sen sjöng vi lite singstar.. min och jennys favo grej ;) haha..

sen åkte jennt hemmåt.. hände lite grejs men men.. o sen skulle ja o kevin sova.. eller vi kollade på idol först och så läste jag en bok för han..sen slockna han direkt..

idag har jag jobbat för fullt.. slutade ett idag.. grymt skönt.. har varit hos syrran enda tills nu från ett... haha.. har städat här.. duktig som jag är.. och så har jag och kevin kollat lite på Lotta.. hehe.. och så cyklade vi till tuna park..

nu ska jag gå och se klart på Lotta eller ngn annan film.. sen cykla hemåt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0